DINAMIČNOST
Nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio nije samo izraz idealnog
odnosa mase i snage, ona je rezultat studije o upotrebi te snage.
Njen savršeni 50:50 raspored mase stvara optimalnu
ravnotežu i pokazuje izuzetne prednosti vozila sa sistemom zadnje
vuče a napred pozicioniranog motora.
Povezujući ovu vuču
sa motorom sa 6 cilindara napravljenim u celosti od aluminijuma,
projektantski tim Alfa Romea uspeo je da maksimalno precizno
rasporedi težinu po čitavoj šasiji.
ALFA™ LINK
Nova Giulia opremljena je sa novim patentiranom Alfa™ Link
sistemom vešanja.
Na prednjem delu razvijeno je novo
vešanje sa dvostrukom oscilirajućom viljuškom sa polu virtuelnom
osovinom upravljanja, koje optimizira efekat filtriranja i
omogućava brzo i precizno upravljanje. Ovo je eksluziva Alfa Romea
koja održava konstantan oslonac viljuške na zemlji prilikom
skretanja i zahvaljujući uvek savršenom otisku na zemlji,
omogućuje veliko lateralno ubrzanje.
Na prednjoj osovini
izabrano je četiri i po viljuške koji osigurava performanse,
zadovoljstvo u vožnji i komfor.
ALFA ™ DNA PRO
Novi Alfa™ DNA Pro selektor u interakciji je sa Chassis Domain
Control i menja ponašanje automobila u zavisnosti od izabranog
moda vožnje:
TRKAČKI a aktivira funkciju overboost i
pojačava zvuk auspuha za vožnju po trkačkoj stazi.
DINAMIČAN povećava osetljivost kočnica i volana pri sportskoj
vožnji.
PRIRODNI upravlja vešanjem za savršenu ravnotežu
pri svakodnevnoj vožnji.
NAPREDNA EFIKASNOST omogućava
deaktivizaciju cilindara zbog povećanja efikasnosti.
TORQUE VECTORING
Nova Giulia Quadrifoglio opremljena je inovativnim
sistemom koji obezbeđuje optimalnu raspodelu obrtnog momenta
između dva točka zadnje osovine, zahvaljujući elektronskoj
kontroli diferencijala. Ovo dovodi do efikasnije vuče i sigurnije
kontrole pri velikim brzinama, u krivinama i na svakoj vrsti
podloge.
AERO SPLITTER
Nova Giulia Quadrifoglio je jedina limuzina na svetu koja ima
aktivni Aero splitter: dodatak od ugljeničnih vlakana smešten
ispod prednjeg branika. Kad se premaši brzina od 100 km/h on se
otvara zahvaljujući dva aktuatora koje kontroliše Alfa™ CDC
(Chassis Domain Control), koji omogućava dodatnu aerodinamičnost i
stabilnost, naročito kod skretanja pri velikim brzinama.
Razvoj aerodinamičnosti rezultat je detaljne studije u vazdušnom
tunelom.
Nova Giulia Quadrifoglio ima prirodni
koeficijent prijanjanja (Cz) od -0,1: što je veća brzina, veća je
sila prijanjanja na auto. Tako se povećava stabilnosti i mogućnost
manevrisanja.
EFIKASNOST
Nova Giulia Quadrifoglio kombinuje izuzetne performanse i visoku
efikasnost. Zahvaljujući sistemu deaktivacije cilindara motor 2.9
V6 može da radi sa samo 3 aktivna cilindra.
Najnovija
generacija sistema Start&Stop omogućava uštedu goriva u gradskom
saobraćaju.
LAKOĆA
Kako bi dostigao vrhunac u kategoriji odnosa mase i snage,
Alfa Romeo je za Novu Giulia Quadrifoglio odabrao najbolje
materijale u pogledu lakoće i performansi. Vratilo prenosa, hauba,
krov, aerodinamični dodaci: tri puta otporniji i sedam puta lakši
od čelika.
POTROŠNJA
Svi elektronski sistemi funkcionišu perfektno kako bi pomogli
vozaču da smanji potrošnju goriva.
Zahvaljujući
inovativnom elektronskom sistemu kontrole deaktivacije, Nova
Giulia Quadrifoglio može da pređe 100 km sa samo 8.5 litara goriva
i da emituje samo 198 g/km CO2 (kombinovani ciklus).