ZADNJA VUČA
Povratak zadnje vuče u kombinaciji sa preciznim i pravim
volanom predstavlja optimalnu sintezu sportskog duha i komfora za
čisto uživanje tokom vožnje. Zadnje sedište oslanja se direktno na
točkove koji su izbalansirani uzdužnim prednjim položajem
aluminijumskog motora i karbonskom pogonskom osovinom. Sva snaga
vozila prenosi se na put uz optimalno raspoređenu masu duž okvira.
ALFA™ LINK
Nova Giulia opremljena je novim patentiranim Alfa Link™
sistemom za vešanje. Prednja dupla viljuška sa simulatorom
neravnina drži prednje točkove u savršeno upravnom položaju u
odnosu na zemlju, čak i u situacijama brzog skretanja, čime
poboljšava linearnost obrtnog momenta volana za 20% i skretanje.
Sistem zadnje četiri i po veze obezbeđuje prvoklasno upravljanje
(ubrzanje pri skretanju) i pruža izuzetnu udobnost.
ALFA ™ DNA
Alfa™ DNA karakteristike reaguju na parametre motora i
prilagođavaju reakcije akceleratora, kočnice, volana, motora i
Alfa™ sistema aktivnog vešanja (ako ga ima) u skladu sa željenim
stilom vožnje.
Dinamičan označava oštrije reakcije
kočnice i volana za sportsku vožnju po putu.
Prirodan
predstavlja podešavanje udobnog oslanjanja vozila radi postizanja
savršene ravnoteže pri svakodnevnoj vožnji.
EFIKASNOST
Karbonska vlakna za pogonsku osovinu i aluminijum za
haubu, vrata, motor, čeljusti kočnice i sistema oslanjanja:
zahvaljujući preciznom inženjerskom radu, nova Giulia dostiže
optimalnu raspoređenost mase. Ovi izbori označavaju poboljšanu
efikasnost i bolju vozačku dinamiku sa ciljem značajnog smanjenja
potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.
AERODINAMIKA
Nova Giulia dostiže koeficijent aerodinamike Cd od 0,25
zahvaljujući velikoj posvećenosti razvoju aerodinamičnosti i
iscrpljujućim radovima u tunelu za aerodinamička ispitivanja.
Zaštita donjeg trapa i difuzor naročito poboljšavaju tok vazduha
ispod automobila i aerodinamičko upravljanje u zadnjem delu i nude
manje turbulencija i više dinamičke efikasnosti.