2.0L MULTIJET II TURBO DIZEL MOTOR
Efikasnidvolitarski turbodizel motor sa kojim je opremljen
Jeep Cherokee prestavlja drugu genreaciju Multijet tehnologije.
Sadrži četiri ventila po cilindru i dvostruku bregastu osovinu
(DOHC) pogonjenu kaišom. Opremljen sacommon-rail sistemom
ubrizgavanja od 1600 bara, i turbinom varijabilne geometrije
(VGT), dvolitarski turbo dizelisporučuje makismalnih 170 konjskih
snaga na 4,000 obrtaja i obrtni moment od 350 Nm na 1,500 obrtaja.
Ovaj motor će biti u ponudi i u slabijoj verziji - 140 konjskih
snaga na 3,750obrtaja i 350 Nm na 1,500 obrtaja, uparen sa
šestotstepenim manuelnim menjačem. Sadrži “Stop-Start” tehnologiju
koja smanjuje potrošnju goriva i CO2 emisiju.
JEEP® ACTIVE DRIVE I 4X4 SISTEM
Jeep Active Drive i sadrži jedinični prenosni sistem (PTU) koji je
potpuno automatizovan tako da obezbeđuje neprekidno i bespirmetno
uključivanje i isključivanje pogona na sva četiri točka pri bilo
kojoj brzini.
Sistem ne zahteva vozačevu intervenciju i
idelan je za sve one koji žele SUV sa 4x4 sistemom koji je lak za
upotrebu. Jeep Active Drive I nudi balansiranu raspodelu pogona sa
kontrolom trakcije kočenja. Pogon na sva četiri točka baziran je
na varijabilnom suvom kvačilu koje se nalazi u zadnjem delu
vozila.Kvačilo snabdeva sa tačno određenom količinom snage koja
zavisi od vremenskih uslova i načina vožnje – npr. Klizavitereni,
agresivnistartovii dinamičnavožnja.
Sofisticirani
algoritmi doprinose dinamici vožnje sa elektronskom kontrolom
stabilnosti kada se vožnja približava granicama mogućnosti.
Isključivanje pogona na zadnjoj osovini se aktivira samo u
situacijama kada je potrebno smanjiti potrošnju goriva.
SELEC-TERRAIN® KONTROLA PRIJANJANJA
SELEC-TERRAIN® KONTROLA PRIJANJANJA
Svi 4x4 sistemi Jeep Cherokee sadrže Jeep-ov obnovljeni
Selec-Terrain sistem za kontrolu trakcije sa 4 moda Selec-Terrain
omogućava vozaču da birajući modove na dial dugmetu izabere
odgovarajuća podešavanja koja najbolje odgovaraju za optimalne
performanse na svakoj podlozi tako doprinoseći odličnoj kontorli i
mogućnostima upravljanja. Selec-Terrain elektronski koordinira i
optimizuje čak 12 sistema na bilo kom terenu, tako doprinoseći
kontroli upravljanja vozilom.
ISKLJUČIVANJE POGONA NA ZADNJOJ OSOVINI
Jeep® je takođe prvi SUV srednje veličine koji ima opciju
isključivanja pogona na zadnjoj osovini, rezultujući tako nižom
snagom kada 4x4 nije potreban i štedeći gorivo na taj način. Ovo
isključivanje se obavlja neprimetno za vreme vožnje i ne zahteva
nikakvu akciju vozača.
ZAŠTIĆEN OD SMRZAVANJA
Topla sedišta u zimskim danima prdstavljaju divan luksuz.
Kada na to dodate opremu za hladno vreme, dobijate grejače prednjih
sedišta, grejani volan, odmrzavanje brisača, startovanje vozila sa
daljine i patosnice za sve vremenske uslove.