U cilju pružanja usluga visokog nivoa kvaliteta i povećanja zadovoljstva svojih kupaca, FCA Srbija vozilima marki FIAT i FIAT Professional daje dodatnu vrednost u vidu:
Ciao FIAT asistencije sa ciljem pružanja neophodnih informacija i pomoći putem Korisničkog centra i
Free To Go usluga pomoći na putu sa ciljem obezbeđenja mobilnosti u vanrednim situacijama.
Usluge Korisničkog centra su dostupne svim postojećim kao i potencijalnim kupcima vozila marki FIAT i FIAT Professional od ponedeljka do subote, od 10 do 18h. U slučaju poziva van radnog vremena, moguće je ostaviti poruku na koju će operater odgovoriti po odmah po nastavku radnog vremena.
Usluge pomoći na putu su na raspolaganju 24h dnevno, tokom svih dana u godini.
Kontakt sa operaterom, bilo radi dobijanja informacija ili radi pružanja pomoći na putu, moguće je ostvariti besplatnim pozivom na broj telefona
0800 342800 (0800 FIAT00 – raspored FIAT na tastaturi telefona) iz većine mreža operatera fiksne i mobilne telefonije. U slučaju poziva iz inostranstva, dostupan je alternativni broj +381 34 356010 i poziv se naplaćuje prema važećoj tarifi operatera.
Uspostavljanje veze sa operaterom je jednostavno i brzo, izborom jedne od ponuđenih opcija:
Opcija 1 – Usluge pomoći na putu
Opcija 2 – Korisnički centar
MOBILNA RADIONICA
Ako vozilo nije u stanju da nastavi sa vožnjom zbog kvara ili drugih problema za koje je pomoć dostupna, korisnik mora da kontaktira Fiat servis za pomoć koji će poslati operatera (ako je moguće) na lokaciju na kojoj se vozilo nalazi kako bi ga popravio. Ako se vozilo ne može popraviti na licu mesta, operater će vozilo odšlepati do najbližeg Fiat dilera.
Korisniku će biti naplaćeno gorivo potrebno za ponovno pokretanje motora, svi rezervni delovi korišćeni tokom intervencije i sve druge popravke koje nisu pokrivene Garancijom.
ŠLEPANJE
Ako je nakon kvara, nezgode, krađe, požara ili drugih problema za koje je pomoć dostupna, vozilo oštećeno i posledično ne može da se kreće samostalno, korisniku će biti stavljeno na raspolaganje vozilo za pružanje pomoći čiji je trošak pokriven Uslugom, kako bi odšlepao vozilo do dilera koji mu je prodao vozilo (ako je vozilo stalo na udaljenosti od najviše 50 km od gore navedenog dilera ili do drugog najbližeg Fiat dilera. Ako je Fiat diler zatvoren, vozilo će biti odšlepano do druge lokacije koju će utvrditi operater koji pruža pomoć. Korisnik ima pravo da u svim slučajevima traži da se vozilo odšlepa do najbližeg Fiat dilera. Ako vozilo šlepa kompanija koja poseduje ekskluzivno pravo na servis, korisnik, ako to od njega traži operater koji pruža uslugu, mora platiti uslugu a potom zatražiti nadoknadu troškova.
ZAMENSKO VOZILO
Ako je potrebno duže vreme za popravku vozila nakon kvara ili nezgode (kako je potvrdio Fiat diler na osnovu normiranog vremena popravke proizvođača), Fiat diler će obezbediti zamensko vozilo besplatno tokom najviše 4 radna dana + neradni dani obuhvaćeni tim periodom. U slučaju nezgode, Fiat diler koji obavlja popravku će obezbediti zamensko vozilo koje se može koristiti besplatno tokom perioda od najviše 4 radna dana + neradni dani obuhvaćeni tim periodom, isključivo ako je vozilo oštećeno na takav način da se ne može kretati samostalno ili da nije bezbedno po putnike: ova usluga će biti pružena isključivo nakon šlepanja vozila do Fiat dilera.
POVRATAK KUĆI ILI NASTAVAK PUTOVANJA
Ako, nakon kvara ili nezgode, vozilo ostane nepokretno na udaljenosti većoj od 50 km od mesta prebivališta korisnika, a vozilo se ne može popraviti istog dana kada se događaj odigrao, Fiat usluga pomoći će organizovati povratak korisnika i putnika do mesta prebivališta ili nastavak putovanja vozom (prvom klasom) ili autobusom (putničkom klasom), ili ako je rastojanje veće od 400 km, avionom (ekonomskom klasom) i platiće sve troškove. Umesto toga, korisniku može biti obezbeđeno zamensko vozilo tokom 24 časa.
PREUZIMANJE POPRAVLJENOG VOZILA
Ako, nakon kvara ili nezgode, vozilo ostane nepokretno na udaljenosti većoj od 50 km od mesta prebivališta korisnika, a vozilo se ne može popraviti istog dana kada se događaj odigrao, korisniku će biti obezbeđena vozna karta u jednom smeru (prve klase) ili autobuska karta u jednom smeru (putničke klase), ili ako je rastojanje veće od 400 km, avionska karta u jednom smeru (ekonomskom klasom) kako bi preuzeo vozilo čim ono bude popravljeno. Umesto toga, korisnik može tražiti da isporuku vozila do svog mesta prebivališta organizuje šlep služba ili ovlašćeni vozač. U tom slučaju, korisnik će platiti gorivo i troškove putarine nastale tokom isporuke vozila.
HOTELSKI SMEŠTAJ
Ako, nakon kvara ili nezgode, vozilo ostane nepokretno na udaljenosti većoj od 50 km od mesta prebivališta korisnika, a vozilo se ne može popraviti istog dana kada se događaj odigrao, za korisnika i putnike će biti organizovan boravak u hotelu. Fiat usluga pomoći će platiti noćenje s doručkom po osobi, po noći, za maksimalan dozvoljeni broj putnika naveden u saobraćajnoj dozvoli vozila.
POVRATAK NEPOPRAVLJENOG VOZILA
Ako nakon kvara ili nezgode vozilo bude onesposobljeno za kretanje, a vreme potrebno za popravku je duže od pet dana (kako je potvrdio Fiat diler), Fiat usluga pomoći će snositi sve troškove povratka u Srbiju nepopravljenog vozila do mesta prebivališta korisnika ili do drugog Fiat dilera najbližeg mestu prebivališta korisnika.
USLUGA INFORMACIJA
Svi korisnici na zahtev mogu dobiti informacije o smenama i radnom vremenu Fiat dilera.
Usluga je dostupna 24 časa dnevno, svakog dana u godini.
NADOKNADA TROŠKOVA KOJE JE PLATIO KORISNIK
Da bi se nadoknadili plaćeni troškovi, korisnik mora poslati originale (ne kopije) računa ili odgovarajuću dokumentaciju s kratkim opisom događaja, u kojima se ukazuje na to da li je trošak bio odobren i koji sadrže broj koji je obezbeđen od strane Fiat usluge pomoći, podatke o vozilu prikazane na Potvrdi o garanciji (koja je priložena u Garantnoj knjižici) i lične podatke lica kome nadoknadu treba isplatiti, s informacijama o bankovnom računu kako bi se ubrzao prenos novca na račun. Sve što je prethodno navedeno se mora poslati na adresu: Fiat Assistance - C/O Mondial Assistance GmbH - Pottendorfer Straße 25-27 1120 Wien - Österreich
Kontakt sa operaterima omogućava pružanje raznih informacija o:
- ProizvodimaServisnim kampanjama i opozivima
- Prodajnoj mreži
- Servisnoj mreži i servisnim uslugama
- Rezervnim delovima
- Podnošenju žalbi na sporne reklamacije u garantnom roku
- Podnošenju žalbi na sprovođenje servisnih kampanja i opoziva
- Podnošenju žalbi na kvalitet servisnih usluga
- Podnošenju žalbi na kvalitet prodajnih usluga
Usluge su dostupne od ponedeljka do subote u periodu od 10h do 18h. U slučaju poziva van radnog vremena, moguće je ostaviti poruku na koju će operater odgovoriti po odmah po nastavku radnog vremena.